Již letmý pohled na glóbus dává tušit, že Jižní Amerika je kontinent rozsáhlý, kde nějakých těch tisíc kilometrů nehraje vážnou roli. Ve spojení s řídkým osídlením se jako optimální varianta cestování jeví jízda vlastním automobilem.
I zvolili jsme následující stroj:
Mitsubishi L300 představuje to nejlepší, co mohl japonský automobilový průmysl v roce 1988 nabídnout:
- 2,4 litrový benzínový motor
- pohon zadních kol s možností přiřazení náhonu předních kol
- při jízdě 4x4 možnost redukce všech rychlostí
- pět rychlostí vpřed a jedna vzad
- dvoumístná útulna pod zvedací střechou
- stříbrný metalický lak nečekaného lesku
Základní japonský stav uzpůsobený předcházejícím německým majitelem bylo nutné upravit do podoby pojízdné luxusní residence:
- výměna plachtoví horního apartmánu
- doplnění předního ochranného rámu
- osazení zadního nosného rámu - nosič rezervy a vody
- instalace přídavné nádrže na 90 l benzínu
- dodatečné osvětlení vozu do všech světových stran
- nezávislé topení pro případ zvláště chladných tropických nocí
- instalace plynového vařiče, elektrické ledničky a neprůstřelného trezoru
- kompletní vestavba kombinující ložnici, kuchyň, jídelnu, obývací pokoj, chodbu, šatnu a místnost pro hosty do pouhých 3 m2
- zřízení úložných prostor
- boční markýza pro slunné či deštivé dny
- zvýšení hloubky dezénu pneumatik výměnou všech kol
- barevné doladění interiéru oranžovými záclonkami
- výroba nové spací matrace
- nátěr rezavých částí vozu vkusnou stříbrnou barvou
Všichni zvědavci si ještě můžou stáhnout podrobnější popis zde:
For more more information download detailed description in English here:
|
Předexpediční testování vozu v rámci vytrvalostního závodu přes pohoří Komovi (v kategorii tur). |
|
Předexpediční výškový rekord padl v tyrolských Aplách. |